5 تا از بهترین استریمر های ایرانی در سال 1401

5 تا از بهترین استریمر های ایرانی در سال 1401

منتشر شده در

در این مطلب از تماچه تصمیم داریم 5 تا از بهترین استریمر های ایرانی در سال 1401 را معرفی کنیم. همه ما با شبکه های اجتماعی یوتیوب، اینستاگرام، آپارات و دیگر موارد مشابه اشنا هستیم و از طریق آنها می توانید خیلی راحت به کلی محتوای متنوع در رابطه با موضوعات مورد علاقه خود دسترسی داشته باشیم. شبکه های اجتماعی قابلیت های مختلفی دارند و کاربران آنها می توانند به راحتی از طریق این قابلیت ها به درآمد خوبی دسترسی پیدا کنند.

استریمر ها نمونه بارز کسانی هستند که توانسته اند با تکیه بر استعداد های خود و استریم محتواهای جذاب، از این فرصت بهترین استفاده را ببرند و مورد لطف و حمایت مالی یا دونیت طرفداران استریمینگ قرار بگیرند.

 

همچنین بیشتر بخوانید: استریم چیست؟

5 استریمر برتر ایرانی در سال 1401

طی چند سال اخیر مخصوصا با شیوع ویروس کرونا، تولید محتوا برای انتشار در فضای مجازی با رشد چشمگیری به همراه بوده است. اما در این میان جامعه استریمینگ بیشترین پیشرفت را از آن خود کرده است.

به جرات می تواند گفت که در حال حاضر جامعه استریم گیمینگ در مقایسه با دیگر جوامع مجازی بیشترین رشد را دارد. به نحوی که می توان از آن به عنوان پر جمعیت ترین جامعه مجازی ایران یاد کرد. یکی ازمهمترین دلایل صعودی بودن نرخ رشد استریم بازی ها در ایران این است که گیمر های ایرانی به صورت مداوم در فضای مجازی حضور دارند و همچنین روز به روز آمار تعداد علاقمندان به این فضا بالا می رود.

کسانی که اکنون در حوضه استریم گیمینگ فعالیت می کنند، آن را بعنوان حرفه و منبع درآمد برای خود انتخاب کرده اند. از طرف دیگر علاقه مندان به گیم و استریم نیز معتقد هستند که باید به صورت جدی و مستمر استریم محبوب خود را از نظر مالی ساپورت کنند تا او فارغ از دغدغه ها و مشکلات مالی به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهد.

1. فرهاد ایکس ری فرهاد ایکس ری FarhadXRay

فرهاد ایکس ری فرهاد ایکس ری یکی استریمر های درجه یک ایرانی است که ما در این مطلب از آن به عنوان برترین استریمر در سال ۲۰۲۱ یاد می کنیم. فرهاد توانسته است در این زمینه به سرعت رشد کند و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. تخصص های اصلی او در بازی های call of Duty و Warzone است. البته علاوه بر بازی های نامبرده در استریم های خود بازی های مختلف دیگری را نیز اجرا می ‌کند. منتهی بیشتر محتواهای ویدیویی خود را به Warzone اختصاص می دهد. البته فرهاد در کنار بازهای آنلاین از بازی های داستانی نیز استریم می کند.

فرهاد ایکس ری در سال 2021 توانسته است 158 هزار دنبال کننده در 263 روز فعالیت کسب کند. همچنین در این سال ویدئوهای او بیش از 2.62 ساعت ویو خورده اند. هرچند که این فرد از چهره های جدید در بین استریمر های ایرانی به شمار می رود. اما از سرعت رشد قابل توجه ای بهره ‌مند است. به نحوی که ویدئوهای او طی 2 سال اخیر میلیون ها بار از طرف کاربران شبکه های اجتماعی بازدید خورده است.

2. بیگزموگ Bigezmoge

علی مقلب به بیگزموگ متولد سال 1374 است و او نیز یکی از بهترین و محبوب ترین استریمرهای ایرانی به شمار می رود. علی حدود 4 سال است که فعالیت خود را در زمینه بازی و طنز آغاز کرده و تمرکز اصلی او در استریمر روی شبکه توییچ است. البته در یوتیوب نیز فعالیت دارد. منتهی در توییچ حرفه ای تر فعالیت می کند.

بیگزموگ رابطه بسیار صمیمی با مخاطبان خود برقرار می کند و همچنین لحن شوخ و بامزه ای دارد. همین ویژگی منحصر به فرد او سبب شده است، بازی های ساده ای که انتخاب می کند از دیدگاه کاربران بسیار جذاب و سرگرم کننده باشند. از اینرو توانسته در حیطه کاری خود بسیار موفق عمل کرده و به عنوان دومین برگزیده سال 2201 انتخاب شود.

بیگزموگ در سال میلادی 1401 بیش از 173 هزار دنبال کننده جدید در 290 روز فعالیت جذب کرده است. همچنین ویدئوهای او در شبکه های اجتماعی مختلف بیش از 2.5 میلیون بار بازدید خورده اند. علی در ابتدا فعالیت در استریم را از شبکه ایرانی آپارات شروع کرد. اما اکنون یکی از فعالان مطرح ایرانی توییچ به شمار می رود و با سرعت قابل ملاحظه ای در حال رشد است.

3. سام صابری SamSaberi

سام صابری سومین برگزیده استریم ایرانی در سال 2210 به شمار می رود. زیرا در سال مذکور توانسته است در 256 روز 154 هزار فالوور جذب کنند و ویدئوهای او نیز بیش از 1.69 میلیون بار ویو خورده اند. سام نیز یکی از استریم های محبوب ایرانی است و در حال حاضر طرفدارن بسیار زیادی دارد. اکثر استریم های سام به بازی Warzone تعلق دارد.‌

البته ناگفته نماند که بازی مورد علاقه او نیز وارزون است و مهارت بسیار بالایی در انجام این بازی دارد. سام صابری در بازی های تراز اول حال حاضر نیز حضور فعالی دارد. به نحوی که برخی از استریم های او متعلق به Last Of Us 2 است. یکی از ابتکارات جالب این استریمر زیرنویسی فارسی بازی Resident Evil Village می باشد. این فرد در کنار بازی و استریم با مخاطبان خود نیز رابطه خوبی دارد و برای گفتگو با آنها وقت می گذارد. به همین دلیل توانسته با فالوورهای خود ارتباط نزدیکی برقرار کند.

4. امیر فانتوم AmirPhanthom

امیرحسین محبوبی با نام کاربری امیر فانتوم یکی دیگر از استریم های محبوب ایرانی است که می توان نام آن را در لیست ۵ استریمر محبوب سال ۱۴۰۱ قرار داد. این فرد در کنار تینا یکی از بهترین یوتیوبرها و گیمیست های بازی Dota 2 ایرانی به شمار می رود و در تیم Vanguards نیز فعالیت کرده است. امیر فانتوم در بسیاری از تورنومنت های داخلی توانسته است پیروزی را از آن خود کند.

این استریمر ایرانی در راستای جلب رضایت کاربران خود همواره پیچ های جدید و به روز Dota 2 را مورد بررسی قرار می دهد و به خاطر عملکرد موفق خود اکنون وظیفه اداره یکی از بهترین کانال های یوتیوب فارسی را بر عهده دارد.

ناگفته نماند که امیر حسین محبی در این شاخه از سابقه زیادی برخوردار است و همواره به عنوان یک ایرانی در بسیاری از مسابقات بین‌المللی حضوری فعال دارد. ناگفته نماند که بسیاری از مسابقات که حضور داشته است توانسته به جوایز متعددی نیز دسترسی پیدا کند. اکنون نیز عضو رسمی استریمر های ایرانی به شمار می رود.

امیر فانتوم در سال 2021 طی 207 ساعت فعالیت توانسته است 28.5 فالوور جذب کند و ویدئوهای استریم شده او بیش از 836 هزار ساعت بازدید خورده اند. تقریبا همه طرفداران بازی های دوتا دوتا با این چهره آشنا هستند. این استریمر در زمینه جذب اسپانسر نیز فعالیت می کند و در حال حاضر با برندهای مختلفی همکاری دارد.

5. منچ تی وی menchTV

منچ تی وی menchTV یکی دیگر از 5 استریم برتر سال 1401 است که در این سال 124 روز فعال بوده و در این بازه توانسته 12.6 دنبال کننده جذب کند. این کاربر یکی از استریم بازهای فعال ایرانی در شبکه های اجتماعی محبوب به شمار می رود و اخیرا نیز توجه خاصی به سرورهای رول پلی GTA V نشان می دهد و از فضای سرگرم کننده این بازی برای فالوورهای خود به اشتراک می گذارد.

هرچند که اولویت اول منچ تی وی menchTV دسته بندی گفتگو و گپ توییچ است. اما او به استریم بازی نیز اهمیت ویژه می دهد و ویدیو های محبوب و جذابی را در یوتیوب به اشتراک می گذارد. در سال ۱۴۰۱ ویدئوهای منچ‌ تی وی بیش از ۲۰۲ هزار بار توسط مخاطبانش دیده شده اند. هرچند منچ تی وی menchTV روند رشد ملایمی دارد اما نسبت به سال ۱۴۰۰ از پیشرفت قابل قبولی بهره ‌مند بوده است.

مطابق با توضیحات و اظهار نظراتی که خود این استریمر در بخش درباره من صفحه توییچ به اشتراک گذاشته است، او بدون آنکه از فرد اصلی اجازه بگیرد ویدیوهایی آنها را پخش می کند و حرف هایی می زند که باید به بقیه برخورد.

 

همچنین بخوانید: دونیت یا حمایت مالی چیست؟

سخن پایانی در مورد 5 استریمر برتر ایرانی

در این مطلب سعی کردیم 5 استریمر برتر فارسی زبان در شبکه های اجتماعی مختلف را خدمت شما مخاطبان عزیز و همیشگی تماچه معرفی کنیم. اگر شما نیز جزو علاقمندان به استریمنگ گیمینگ هستید و تمایل دارید همه توان خود را به خرج دهید تا در این زمینه به موفقیت و رشد مطلوب برسید، مسلما نیاز به دونیت یا به عبارت دیگر حمایت مالی خواهید داشت.

سایت تماچه به منظور رفع همه نیازهای جامعه بزرگ گیمینگ و استریم ایرانی و برقراری رابطه نزدیک بین استریمر و علاقمندان به استریم از ابزارهای مختلفی نظیر نشان دادن مبلغ حمایت مالی روی صفحه استریم و نام دونیت بهره می گیرد. شما نیز می‌ توانید برای رشد بیشتر و یا حمایت مالی از استریمر مورد علاقه خود از امکانات تماچه برخودار شوید.