سوالات متداول

در صورتی که مقداری از اشتراک من باقی مانده باشد و اشتراک جدید خریداری کنم، اشتراک قبلی من از بین خواهد رفت ؟

خیر، مدت زمان اشتراک جدید به اشتراک قبلی شما اضافه خواهد شد.

آیا می توانم حمایت مالی خود را پس بگیرم ؟

خیر، امکان پس گرفتن حمایت مالی وجود ندارد.

چرا نمی توانم نظرسنجی را ویرایش کنم ؟

برای جلوگیری از تقلب در نظرسنجی، امکان ویرایش وجود ندارد.

چرا حمایت مالی روی صفحه استریم نمایش داده نمی شوند ؟

کامل نکردن پرداخت از طرف حامی، بسته شدن صفحه پرداخت قبل از انتقال به وبسایت تماچه، برخی ایرادات از طرف پرداخت یار، اتصال اینترنت ناپایدار استریمر و ناصحیح بودن لینک ابزار می توانند از جمله دلایل نمایش داده نشدن حمایت مالی باشند.

آیا می توانم از خدمات تماچه در Youtube، Twitch یا آپارات استفاده کنم ؟

خدمات تماچه ارتباطی به وبسایت های استریمینگ ندارد، می توانید از خدمات تماچه توسط نرم افزار های XSplit، Streamlabs، OBS Studio و ... در همه وبسایت ها استفاده کنید.

چگونه می توانم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنم‌ ؟

با ارسال ایمیل به support@tamache.ir یا ارسال پیام به @MohammadZarifiyan در تلگرام می توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.