آموزش دریافت مرچنت کد زرین پال

آموزش دریافت مرچنت کد زرین پال

منتشر شده در

مرچنت کد یا همان کد بازرگانی زرین پال به شما اجازه می دهد تا از طریق زرین پال به صورت آنلاین پول دریافت کنید. از این آموزش می توانید برای دریافت مرچنت کد برای وبسایت شخصی یا سرویس دریافت حمایت مالی تماچه استفاده کنید.

 

همچنین بخوانید: استریم چیست ؟

دریافت مرچنت کد زرین پال برای دریافت دونیت در استریم یا وبسایت شخصی بسیار ساده است، کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

ثبت نام در زرین پال

ابتدا وارد صفحه ثبت نام وبسایت زرین پال شوید.

آموزش ثبت نام در زرین پال

سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید.

بعد از کلیک روی دکمه ثبت نام یک پیامک شامل رمز یکبار مصرف برای شما ارسال می شود که باید کد را برای ورود به زرین پال استفاده کنید.

آموزش ثبت نام در زرین پال

ثبت نام شما در زرین پال تمام شد. برای جلوگیری از مشکلات امنیتی و پولشویی، باید هویت خود را در زرین پال ثبت کنید.

احراز هویت در زرین پال

برای احراز هویت در زرین پال در صفحه پیشخوان روی “تکمیل مشخصات کاربری” کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در زرین پال

مشخصات خود را تکمیل کنید و روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در زرین پال

در مرحله بعد از شما خواسته می شود تا مدارک هویتی خود را بارگزاری کنید. در این مرحله ابتدا فرم احراز هویت را دانلود و آن را با خودکار امضا کنید. عکس کارت ملی و و فرمی که امضا کردید را از پایین صفحه بارگزاری کنید و در نهایت روی دکمه “بارگزاری مدارک” کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در زرین پال

بعد از این مرحله اطلاعات مورد نیاز برای تایید حساب خود را وارد و سپس روی دکمه “ذخیره آدرس” کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در زرین پال

توجه کنید که احراز هویت شما ممکن است چند ساعت یا بیشتر به طول بی انجامد.

افزودن حساب بانکی

حالا باید حساب بانکی خود را به زرین پال متصل کنید تا بعد از متصل کردن زرین پال به تماچه بتوانید دونیت ها و حمایت های مالی ای که دریافت می کنید را از طریق زرین پال به حساب بانکی خود واریز کنید.

مرچنت کد زرین پال

درخواست درگاه پرداخت

در صورتی که می خواهید برای وبسایت شخصی خود مرچنت کد بگیرید می توانید بجای انجام این مرحله باید آدرس وبسایت خود را در فرم درخواست درگاه زرین پال وارد کنید و نیازی به ادامه مطالعه مقاله نیست. اما اگر می خواهید برای دریافت دونیت در استریم درگاه پرداخت بسازید حتما به ادامه مقاله توجه کنید. 

این مرحله مهم ترین مرحله است و باید به دقت انجام دهید. ابتدا باید یک حساب کاربری در وبسایت تماچه بسازید. بعد از ثبت نام در تماچه کافیست وارد حساب کاربری خود شده و از بخش تنظیمات روی سربرگ “تنظیمات درگاه” کلیک کنید. در این بخش باید آدرس درگاه خود را که پیدا کنید و آن را در بخش فرم درخواست درگاه پرداخت زرین پال قرار دهید.

آموزش ثبت مرچنت کد زرین پال در تماچه
نمونه عکس برای پیدا کردن آدرس درگاه

توجه کنید که آدرس درگاه شما متفاوت از عکس بالا است.

بعد از ساخت درگاه پرداخت در زرین پال، یک متن 36 حرفی به شما نمایش داده خواهد شد که باید آن را کپی کرده و دوباره وارد صفحه تنظیمات پنل کاربری خود در تماچه شوید و روی دکمه تنظیمات درگاه کلیک کرده و مرچنت کدی که از زرین پال دریافت کردید را در این صفحه قرار دهید.

آموزش اتصال حساب زرین پال به سرویس دریافت حمایت مالی تماچه

در پایان به پایین صفحه رفته و روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

در صورتی که مراحل را به درستی انجام داده باشید و درگاه پرداخت شما در وبسایت زرین پال تایید شده باشد، پیغامی مبنی بر ذخیره شدن تنظیمات درگاه خود مشاهده خواهید کرد و می توانید هرچقدر که می خواهید توسط وبسایت تماچه دونیت و حمایت مالی در استریم خود دریافت کنید!

شما در این مقاله با نحوه ساخت حساب در زرین پال و دریافت مرچنت کد(کد بازرگانی) و همچنین فعال کردن درگاه پرداخت خود در تماچه آشنا شدید.