5 تا از بهترین استریمر های خارجی

5 تا از بهترین استریمر های خارجی

منتشر شده در

استریم در حال حاضر یکی از جذاب ترین و همچنین پر درآمدترین مشاغل در دنیا به شمار می‌ رود و در سراسر دنیا افراد زیادی هستند که در این حرفه به صورت تخصصی مشغول به کار هستند. بنابراین بر خلاف گذشته دیگر استریم فقط یک سرگرمی نیست و افراد زیادی در همه جای دنیا این کار را برای خود به عنوان یک حرفه انتخاب کرده و درآمد ایده‌ آلی نیز از این طریق به دست می آورند.

حتی به جرأت می ‌توان گفت که اکنون دیگر استریم جزو یکی از پردرآمدترین مشاغل در دنیا به شمار می رود و در همه سنین طرفداران خاص خود را دارد. در این مطلب از سایت تماچه تصمیم داریم که ۵ تا از بهترین استریمر های خارجی را معرفی کنیم. البته ناگفته نماند که پنج تا از بهترین استریمر های ایرانی نیز در این سایت معرفی شده اند که در صورت تمایل می توانید با مطالعه آن استریمرهای برتر ایرانی را نیز بشناسید. اگر جزو افرادی هستید که به دنیایی استریم علاقمند بوده و تمایل دارید برترین استریمر های خارجی را بشناسید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همچنان بخوانید: استریم چیست؟

1. بهترین استریمر خارجی نینجا

ریچارد تایلر بلوینز با نام مستعار نینجا برترین و شناخته شده ترین استریمر و همچنین گیمر خارجی در سطح دنیا به شمار می رود و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. ریچارد تایلر بلوینز متولد شهر میشیگان آمریکا می باشد و در ۵ ژوئن سال ۱۹۹۱ به دنیا آمد. این فرد که اکنون در دنیای استریم جزو بهترین ها و همچنین محبوب ترین ها به شمار می رود و با داشتن ۱۸.۳۳ میلیون فالوور در بزرگترین شبکه اجتماعی حال حاضر یا به عبارت دیگر توییتر، عنوان اولین و همچنین برترین استریمر دنیا را به خود اختصاص داده است.

ریچارد تایلر بلوینز در ابتدای کار فعالیت خود را با بازی های کامپیوتری شروع کرد و از همان ابتدا با توجه به موفقیت های مستمری که در این حوزه توانست به نام خود ثبت کند، در دنیای گیم جایگاه ویژه‌ ای را به خود اختصاص داد. ناگفته نماند که نینجا در ابتدای کار فعالیت خود را در رشته هیلو و در چند تیم بازی الکترونیک شروع نمود و از آن زمان تاکنون به موفقیت‌ های زیادی در دنیای گیم و استریم دست پیدا کرده است.

اما به طور کلی این شخص فعالیت حرفه ای خود در دنیای استریم از سال ۲۰۱۱ شروع کرد و از آن سال به بعد به صورت کاملاً جدی و مسمم با رقبای خود در دنیای استریم به رقابت پرداخت. Fortnite و VALORANT از جمله بازی هایی هستند که همواره مورد توجه اولین و برترین چهره استریمر دنیا قرار دارند. نینجا تاکنون از طریق انجام این بازی ها در شبکه های پخش زنده مختلف مخصوصا توییچ توانسته است به موفقیت های زیادی دست پیدا کند. همچنین از طریق این بازی های توانسته است حمایت مالی بسیاری از شرکت های بزرگ را نیز جذب کند.

جالب است بدانید ریچارد تایلر بلوینز علیرغم تمامی موفقیت ‌هایی که در این حوزه توانسته است به دست بیاورد، نسبت به تمامی رقبای خود یک ویژگی خاص دارد و آن ویژگی نابینا بودن چشم راست او می‌ باشد. اما اراده قوی و پشتکار خوب این فرد نگذاشته است که نقص فوق مانعی در پیشرفت و موفقیت او به وجود آورد. به نحوی که در حال حاضر مطابق با تحقیقات به عمل آمده از طرف سایت Celebrity Net Worth نینجا تاکنون توانسته است از فعالیت در دنیای گیم و پخش زنده بازی به ۴۰ میلیون دلار ثروت دسترسی پیدا کند.

ناگفته نماند که این جوان مشهور آمریکایی در صنعت گیم یکی از چهره‌ های اصلی بازی فورتنایت به شمار می ‌رود. حتی می توان گفت دلایل اصلی محبوبیت این فرد در دنیای گیم و استریم موفقیت هایی است که در این بازی به دست آورده است. ناگفته نماند که نینجا از چهار سال پیش پلتفرم استریم تویچ را برای همیشه ترک کرده و از آن پس به صورت انحصاری روی سرویس میکسر فعالیت می کند.

در اولین استریمی که نینجا در میکسر ارائه داد، حدود ۹۵۸۷۷ نفر بیننده حضور داشته و استریم او را دنبال کردند. این رقم در مقایسه با آمار قبلی بینندگان استریم های او تقریباً دو برابر بود. آمار فوق به سادگی نشان می ‌دهد که طرفداران نینجا نسبت به او بسیار وفادار بوده و حتی حاضر شدند که به خاطر او تویچ را ترک کرده و به میکسر بیایند. خلاصه کلام آنکه یکی از مهمترین دلایلی که سبب شد نینجا در طول فعالیت خود بتواند رویدادهای بزرگی را در دنیای استریم به ثبت برساند همکاری مستقیم تویچ با نینجا بود.

2. دومین استریمر محبوب خارجی AuronPlay

رائول آلوارز خنس دومین استریمر شناخته شده در سطح دنیا به شمار می‌ رود که در ۵ نوامبر سال ۱۹۹۸ به دنیا در کاتالونیای اسپانیا آمده است. رائول آلوارز خنس با نام مستعار AuronPlay از جمله بهترین و محبوب ‌ترین یوتیوبرهای اسپانیایی و همچنین شناخته شده‌ ترین چهره های استریمر حال حاضر به شمار می‌ رود.

این چهره قبل از ورود به دنیای استریم در زمینه صحافی کتاب و همچنین طراحی گرافیک مشغول به فعالیت بوده. اما پس از آن که توانست در شبکه اجتماعی محبوب یوتیوب تعداد قابل توجهی دنبال کننده برای خود جذب کرده و به یک درآمد معقول برسد مشاغل قبلی خود را کنار گذاشته و به صورت حرفه ای وارد دنیای استریم شد. این فرد به طور کلی تعامل بالایی با دنبال کنندگان خود دارد و همچنین لحن او بسیار جذاب و شوخ طبع است.

حتی به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین دلایل موفقیت این فرد در حوزه استریم لحن شوخ و طنز گونه آن در کلامش است. البته ناگفته نماند که این استریمر محبوب خارجی در حین بازی نیز از لحن طنز گونه خود استفاده می ‌کند. جالب است بدانید که ویدیوهایی که AuronPlay در یوتیوب و دیگر شبکه ‌های پخش زنده به اشتراک می‌ گذارد در مقایسه با نینجا بازدیدهای بیشتری می ‌خورد.

یه همین دلیل باید گفت که AuronPlay در مقایسه با نینجا دارای طرفداران وفادار تری است. طرفداران این استریمر به صورت مستمر و پیوسته فعالیت ‌های او را در دنیای پخش زنده اینترنتی دنبال کرده و همواره این چهره محبوب خود را دونیت می ‌کنند. ناگفته نماند که رائول آلوارز خنس تاکنون بازی های کامپیوتری بسیار مختلفی را تجربه کرده و در این حوزه نیز به موفقیت‌های قابل قبولی دست یافته است.

همچنین بخوانید: دونیت چیست؟

3. سومین استریمر خارجی xQc

دیگر استریمر و همچنین گیمیست خارجی برتر دنیا لنگیل فیلیکس است. لنگیل فیلیکس اصالتاً اهل کانادا می باشد و فعالیت حرفه‌ ای خود در حوزه استریم را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است. البته ناگفته نماند که این فرد قبل از ورود به دنیای استریم یک بازیگر محبوب بوده و با نقش آفرینی در سریال Overwatch جزو چهره ‌های شناخته شده سینمای کانادا نیز به شمار می‌ رود. او در حوزه بازیگری هم فرد بسیار موفقی بوده و حتی توانسته است در این بخش از فعالیت خود جوایز متعددی را هم دریافت کند. اما از سال ۲۰۱۸ تاکنون از بازیگری در دست برداشته و کاملاً روی استریم متمرکز شده است.

به طور کلی xQc در حوزه استریم به موفقیت‌ های چشمگیری دست پیدا کرده است که از جمله آنها می ‌توان به مجموعه Luminosity Gaming اشاره کرد. ناگفته نماند که این مجموعه در حوزه گیمینگ فعالیت دارد. بر اساس تحقیقات و مطالعاتی که به واسطه مجموعه Sportskeeda به عمل آمده است xQc در حال حاضر حدود ۹ میلیون دلار ثروت خالص دارد و بخش بزرگی از سرمایه خود را با فعالیت در دنیای استریم به دست آورده است.

البته این چهره از همان آغاز نوجوانی علاقه خاص خود به بازی های الکترونیک را بروز داد. به نحوه که به دلیل صرف همه وقت خود بر روی بازی های الکترونیکی نتوانست در حوزه تحصیل فرد موفقی باشد و قبل از فارغ التحصیل شدن از مدرسه اخراج شد.

از آن زمان تا کنون نیز به صورت حرفه ای در حوزه گیم و استریم فعالیت می کند. این فرد تاکنون در بسیاری از مسابقات بازی ‌های الکترونیکی دنیا شرکت کرده و همچنین با حضور خود در این مسابقات توانسته است موفقیت‌ های زیادی را برای خود رقم بزند.

یکی از مهمترین موفقیت های xQc که در تاریخ پخش زنده اینترنتی نیز یک انفاق و رکوردی نظیر به شمار می رود برخورداری از ۲.۵ میلیون بیننده بود. به عبارت دیگر این استریمر مشهور اسپانیایی موفق شد در یک استریم یا پخش زنده به میزان ۲.۵ میلیون بازدیدکننده جذب کرده و رکوردی جدیدی را در این حوزه به ثبت برساند. در واقع xQc در این رویداد علاوه بر ارتقای رکورد خود، توانست رکود بیننده تاریخ پخش زنده اینترنتی را جابجا کند.

4. چهارمین استریمر مشهور خارجی Shroud

مایکل گرشک یکی دیگر از استریمرهای مطرح و شناخته شده خارجی است که این فرد نیز کانادایی می ‌باشد.‌ Michael Grzesie در ۲۲ ژوئن ۱۹۹۴ در تورنتو کانادا به دنیا آمد و در حال حاضر نام در لیست بهترین و توانمند ترین گیمر های دنیا قرار دارد. یکی از بازی‌ های محبوب این استریمر کانتر استرایک است و در این بازی بسیار حرفه ای ایفای نقش می ‌کند. البته ناگفته نماند که در بسیاری از بازی ‌های ویدئویی نیز عملکرد بسیار موفقی را از خود به نمایش می گذارد.

به نحوی که تاکنون توانسته جوایز بسیار متعددی را در مسابقات مختلف بازی های ویدیویی آنلاین از آن خود کند. به جرأت می ‌توان گفت که این شخص یکی از منحصر به فرد ترین گیمیست ها و همچنین استریمر های حال حاضر دنیا به شمار می ‌رود و طرفداران بسیار زیادی دارد. همین عامل سبب شده است که ویدیو های او به تعداد قابل ملاحظه ‌ای در تویچ بازدید بخورد.

البته ناگفته نماند که این استریمر موفق و قهرمان سابق ورزش های الکترونیکی، معتقد است که استریمر یک حرفه نیست. حتی مدعی شده است به دلیل آن که علاقه ای به کار کردن ندارد، فعالیت در حوزه پخش زنده اینترنتی را انتخاب کرده است. در واقع این فرد معتقد است که استریمرها کار خاصی را در معنای واقعی کلمه انجام نمی دهند و از این رو نمی ‌توان به این حرفه به عنوان کار نگاه کرد.

در حال حاضر شورد دارای یک کانال تویچ با بیش از ۹ میلیون دنبال کننده است و همچنین از جمله محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین کاربرد بران این پلتفرم نیز به شمار می‌رود. علاوه بر تویچ در یوتیوب نیز این چهره حضور فعالی دارد و با فعالیت در آن توانسته است برای خود حدود ۷ میلیون دنبال کننده جذب کند. در رابطه با آمار بازدید های این استریمر نیز باید گفت که در یوتیوب حضور ۸۰۰ میلیون و در تویچ نیز حدود ۵۰۰ میلیون به صورت معمول بازدیدکننده دریافت کرده است.

5. پنجمین استریمر خارجی pokimane

دیگر فرد شناخته شده و محبوب در حوزه استریم شامل ایمانه آنیس با اسم مستعار پوکیمین است. این چهره نیز متعلق به کشور کانادا بوده و البته اصالتاً کانادایی _ مراکشی می باشد که در ۱۴ مه سال ۱۹۹۶ میلادی به دنیا آمده است. پوکیمین با توجه به فعالیت‌ هایی که از زمان آغاز به کار خود تاکنون ارائه داده، ثابت کرده است که در دنیای استریم و همچنین گیم بسیار توانمند و حرفه‌ ای می ‌باشد.

البته ناگفته نماند که علاوه بر پخش زنده بازی و فعالیت حرفه‌ ای در حوزه گیم، این فرد از سرگرمی و تفریح ‌های روزمره زندگی خود نیز در کانال یوتیوب و تویچ ویدیو زنده انتشار می دهد. این اقدام پوکیمین به او کمک می کند که با طرفداران خود تعامل بهتر و رابطه نزدیک تری داشته باشد.

ایمانه آنیس در دانشگاه مک مستر رشته مهندسی شیمی شروع به تحصیل کرد اما از آنجایی که تمایل داشت همه تمرکز خود را روی استریمینگ بگذارد از ادامه تحصیل منصرف شده و استریم را به صورت حرفه ‌ای دنبال کرد. با توجه به موفقیت‌ های چشمگیری که این فرد توانسته است در حوزه فعالیت خود به دست آورد می توان نتیجه گرفت که در حوزه استریمینگ بسیار خلاق و با انگیزه است. همین امر سبب شده است که حتی از سوی مجموعه تویچ نیز درخواست همکاری دریافت کند.

خلاصه آنکه این چهره محبوب و موفق یکی از پرطرفدار ترین استریمر های زن در توییچ به شمار می‌ رود که علاوه بر موفقیت در حوزه استریم توانسته است نام خود را در لیست افراد ثروتمند زیر ۳۰ سال نیز به ثبت برساند. ناگفته نماند که این استریم زن جزو بنیانگذاران offlintv نیز به شمار می ‌رود و همچنین یکی از مدیران ارشد و موسسین شرکت ورزش‌ های الکترونیک و خلاقیت rts نیز محسوب می شود.